Hiss högt upp till himlen!



Jag bara måste hissa den här tjejens blogg!

Isabelle Strömberg bor i Östersund tror jag det var, hon är 93 och driver denna blogg!
Jag började faktiskt läsa bloggen för ett par dagar sedan bara men har gått igenom ett par månader och typ ströläst lite.
Först tänkte jag allvarligt; Okej, ännu en blondin! Men nu har jag verkligen ändrat åsikt!
Hon är riktigt äkta eller vad man ska säga, inte alls som alla andra bloggare! Hon har en riktigt fin blogg och skriver personligt och allt och lite till!
Hon ger jättebra tips om typ allt, hon skriver om mode och skriver om personliga grejer samt henne vardag. + att hon är väldigt söt, hade gjort vad som helst för att se ut som henne :)

Så en STOR hiss till Isabelle (y)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0