Me like cola light! :D<3

Ingen sol idag så blir att städa undervåningen idag.. :(

Vaknade vid kvart i 9 för vi skulle vara nere på stan vid halv 10, vi skulle tagit kort då men affären öppnade inte förrens vid 10 så vi drog till banken. Där fixade vi med mitt studiebidrag och lillasysters barnbidrag, sedan upp till affären igen och ta kort.
Sedan ner till banken igen för att fixa ID-kort. Man var tvungen att visa upp sitt pass där jag och Jenny är väldigt små. Först visade mamma upp Jennys och då skrattade vi lite så där eftersom hon såg lite rolig ut (a) Sedan var det mitt (jag satt helt knäpptyst för jag ville inte att någon skulle fatta att jag var ganska ful när jag var 12 år :p) och Jenny knäcker sig verkligen! Man hörde henne över typ hela banken och alla bara vände sig mot oss x'D
Sedan sprang jag till Kvantum och köpte cola light, måste sluta dricka cola! Känns som om jag håller på att bli beroende :s Och cola light är ju inte bra alls, jag trodde alltid att det var mkt bättre än vanlig cola men Fanny har berättat för mig att sötningsmedlet som ligger i det istället för sockret lägger sig på magen och låren :s (Där jag behöver minst fett! :s)
Men det är ju så mycket godare än vanlig cola! (a)


Me <3 Cola light = True love always!


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0