MIIIDSOOOOMMAAAAARAAAAFTOOOON!

Glad midsommar för vad säger man egentligen på midsommarafton? Glad midsommar eller God midsommar?
(bara något jag i ett nötskal tänkt på :p)

Idag blire att hålla igång hela dagen!
Först kommer lite av mina släktingar hit och mamma o pappas kompisar, vi ska äta och lite sånt här. Sedan vid 5-tiden kanske så åker dom till min faster och farbror och äter där o lite sånt, då kommer Fanny (som varit här hela dagen FIY), Alice, Tamara och Elin hit :)


Midsommar-outfit!
- Rosa linne, 99 kr, Gekås tror jag (första gången jag hittar nått sött på Gekås! :D Och ja, jag gillar budget-shoppande ;p)
- Svarta shorts, 149 kr, H&M
- Smink; Maskara, svart ögonskugga, brun ögonskugga!
- Hår; plattat!


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0