rebecca är brun!! :D (och SNART blond!!!!!)

Ja det är jag!

Men eftersom min webbcam inte funkar och för att jag blir så jäkla ful på alla bilder jag tar så lägger jag inte ut någon just nu (a)
Är det någon som har en aning om vad som kan vara fel på min cam? Den är inbyggd i min dator och när jag sätter igång den så visar den inte själva bilden på skärmen, det är helt svart! Och sedan när jag tar kortet så börjar datorn dampa och det står typ att programet har slutat funkat -.-
Jag ska testa och stänga av datorn, det var sjukt länge sedan jag stängde av den (a)

Stänger av datorn nu, återkommer sedan ;p


Okej det dröjer ett tag tills jag är lika brun som förra året (a)
Och så här blond blir jag inte förrens om 12 dagar..


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0