Skolavslutningsklänning + snart blire det ner till teatern!

Klockan 12 igår så blev det att klicka hem en till klänning! (a)
Nu får jag nästan lugna ner mig, jag har nästan för många klänningar nu :'o

Den var jättefin dock :) Jag tror mamma blev lite irreterad på mig när jag kom in till henne och vill köpa en tredje klänning men den här ska jag ha på kvällen så det vat faktiskt nödvändigt ;)

Beskrivning;
Snygg klänning från TFCN. Överdel i spets och trikå.
Rynk och draperingsdetaljer. Tajt nederdel. Knytband och dragkedja bak.
En XS/S går ner mot en XS, likadant med de andra storlekarna!
Handtvätt. Tillverkad av 10% polyamid, 40% nylon, 45% bomull och 5% spandex.
449 :-

 
Ruby Dress Bodycon SEK 449, TFNC - NELLY.COM

Om en kvart ska jag och Fanny ner till teatern med ett väldigt snabbt stopp på kvantum (KINDER MAXI!! :'D)
Kommer hem vid 9-tiden kanske, jag tror inte jag kommer hem på dagen så det får bli så :)

V. 23
Måndag;
Träna till musikalen - två framträden för F-5!
Tisdag; Vanlig dag -.-
Onsdag; Musikalen!
Torsdag; Till navet med klassen. Min klänning kommer ? :D
Fredag; Lärarmatchen! Min klänning kommer ? :D
Lördag; Min klänning kommer ? :D
Söndag; Min klänning kommer ? :D


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0