Jag o Fanny var flummiga idag (a)

Såhär såg min skoldag ut :)
• Hade först 2 engelska nationella, läsförståelsen gick verkligen inte bra :s Hörförståelsen tyckte jag var mkt lättare (a) Vilket typ ingen annan tyckte :p
• Jag o Fanny satt och skrattade som bara den före no:n x'd Berättar mer nedanför :p
• Bild-prov också, deet gick faktsikt bra :) Jag kunde allt (y)

Såhär var det!
Fanny o jag var antagligen ganska dödströtta idag! Vi satt o småskrattade lite o sedan bara det brast x'd Det fula var att det vi skrattade åt var inte alls kul, det var bara så dåligt att det blev kul x'd
Rebecca: Lugna sig ner, lugna sig ner! (min pappa säger alltid så x'd)
Fanny (som aldrig varit såhär flummig förr x'd)Lugna sig ner, lugna sig ner, annars får du inte mer!
Och ut ur Fannys mun kommer världens mest hysteriska skratt x'd Jag bara viker mig och går in i Thomas x'd Så han blev lite sur på oss den lektionen eftersom vi bara var allmänt jobbiga först x'd

Jaja, exakt klockan 5 ska jag smsa Tamara :) Bara så ni vet (y)


Jag i somras :) Ser ni hur brun jag är elr!? ;o


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0