Lyssnar på Beyonce & Taylor Swift :)

Dagen skoldag (a)
• På språkutveckligen satt vi och typ läste vilket jag verkligen inte orkade (a) Så jag satt o lyssnade på när andra pratade ;)
På idrotten så ramlade jag x'd Jag skulle springa in i en rockring (hade på mig sockar!) och jag halkade o hamnade mitt på rumpan (a) Min vanliga tur :p
På franskan så typ gjorde vi något tråkigt -.- Men något som inte var tråkigt var att vi lyssnade på ko-uppsatsen igen x'd Skrattar lika mkt varje gång!
På matten var Fanny elak :p Okej, jag hade skrattat om det var hon x'd Jag hade typ blyerts på hakan o det tkte Fanny var hysteriskt roligt! :p
• Svenska var dagens sista ämne :) Jag skrev rent min franska o läste lite ;)

När jag kom hem så typ la jag mig o somnade x'd Sedan tränade jag lite franska och åt pannkakor :D
Ikväll ska jag vara med Fanny :D Kanske blir att göra äggtoddy, något jag inte ätit på svinlänge :D Men jag är ju lite onyttig av mig (a)


Ligger under mitt varma täckte o lyssnar på Beyonce o Taylor Swift ;D


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0