Min framtid

Så här vill jag att min framtid ska se ut:
-
Gå ut gymnasiet (antligen estet eller turism)
- Flytta till Italien
- Gå på högskola i Italien och plugga turism
- Få jobb i Italien

Jag är fullt inställd på att flytta utomlands efter gymnasiet och börja på högskola i ett annat land!
Jag har läst lite på Blueberry education och där står det att språkkunskaper och utlandsstudier värderas högt så det gör min bara ännu mer säker på att det verkligen är vad jag vill!
Alla som jag pratat med har sagt att det är viktigt att man börjar på högskola direkt efter gymnasiet, därför har jag börjat kolla på högskola i andra länder :)


Vill till Italien
<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0