Sol, sol och mera SOL!

Såhär såg min soliga dag ut ;)
• Vi började med att läsa, kom ganska långt i boken faktiskt ;)
• Hade redskap på idrotten, jag o Tamara ägde som vanligt ;) Vi klarade faktsikt tillslut (efter många om o men :p) att gå förbi varnadra på en bom ;)
• På franskan hade vi redovisning, gick helt okej :)
• På matten så bara räknade jag x'd Gjorde faktiskt 22 tal ;p

Avslutade min skoldag med att sitta ute i solen och läsa :D Så himla varmt och skönt! :) Ändå så var det kanske bara 10 grader elr något, imon ska det bli 15 :D Så det blir inga UGGS imon ;p
Fast dom tog min mobil och skickade massa sms -.- Och jag är så svag att jag inte kan ta tillbaka den x'd

Nu lyssnar jag på musik och kollar runt lite på internet :)
Snart ska jag fortsätta med min so, no o musik ;)


Längtar tills det ser ut såhär <3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: ..

Jag undra bara hur gammal du är och var du bor för var lite svårt att hitta i bloggen, hehe.

2010-03-26 @ 01:40:08
Postat av: Rebecca!

jag är 16 år och bor i varberg, på västkusten :)

2010-03-26 @ 20:11:24
URL: http://rebeccasvenssons.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0