Sovmorgon!


Det här härliga vädret vaknade jag upp till idag!

Sitter och äter frukost :) Konstigt vad hungrig jag var idag! jag brukar inte äta frukost, tycker inte att det är gott alls :s Men idag var jag riktigt hungrig!
Jaja, idag har vi ju sovmorgon så vi behöver inte komma till skolan förräns 20 i 11 tror jag det är ;)
Efter skolan idag ska jag och Tamara ner till stan, först äta lite tror jag och sedan träna ;) Vattenträning blir det (a) Jag, Tamara och gamla tanter och farbröder (y) Det hemska är att vi är typ sämst av alla x´D


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Luffi

hey! allt bra idag? kram luffi

2010-03-03 @ 09:38:16
URL: http://www.luffi.se

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0