Dagens shopping! :)

Blev lite shopping idag på stan!

En väska från Din Väska (Friis & company), jag har haft presentkort där sedan jag fyllde år och nu äntligen hittade hag en väska jag ville ha :) Det blev en svart, utan axelband med skinn-tyg!

 Ett par Vagabond-skor från Multi Brand Shoes, skor som jag ska ha på skolavslutningen. Svarta, med remmar, med en liten kilklack, jag är ganska trött på höga klackar..

 En plånbok! Typ alla mina kompisar har en lite röd/brun plånbok med typ blommigt tyg och idag hittade jag den blåa som jag har velat ha i säkert ett år! :D Så glad är jag ;)

Min mobil är lite damp, jag kan inte skicka bilderna via bluetooth och jag har tappat bort min sladd (a)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0