Dålig dag :s

Har varit en jobbig dag -.-

Blev som sagt lite halvt nere när jag kom hem från träningen, jag hoppas verkligen att mobilen finns på gymmet så jag kan hämta den :s Jag är riktigt slarvig med mina grejer, jag kan tappa bort mina nycklar och min mobil sjuttio ggr per skoldag och sedan hitta dem i min väska -.- Jag vet att jag måste bli bättre på att hålla reda på mina saker och jag försöker verkligen :p

Imon blir det skolan, kanske gör jag det praktiska no-nationella eller så blir det nästa måndag, hoppas det blir nästa vecka (a) Sedan kanske vi får veta våra matte nationella, hoppashoppas!
Sedan (vet inte om det blir direkt efter skolan men jag tror inte det :s) så blir det ner och träna, ska testa flowing med tamara, fanny o alice :) Hoppas att min mobil är där! :)


Sjukt fin :)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0