Days of our lifes!

något jag inte berättat spc mycket om i bloggen är min kärlek till days of our lives, nu vet såpaserien :)

jag älskar den! det som är synd är att jag går i skolan när den visas, typ vid halv 12 elr nått :p men jag kollar på internet istället ;)

jag har vetat under en längre tid att Jason Cook som spelar Shawn kommer bli utbytt, många tycker att det är väldigt tråkigt vilket jag också gör till en viss del men den nya skådespelaren = FETT SNYGG!
Visst, det kommer säkert inte kännas som Shawn Brady men ett snyggare ansikte har väl ingen dött av ? (a)

I mitten av augusti (enligt days.nu) så kommer Jason att bytas ut mot Brandon!


Jason Cook som nu spelar Shawn Brady i Days!


Brandom Beemer! :o <3
(som för övrigt är tillsammans med den halvsvenska skådespelerskan Nadia Björlin som spelar Cloe i Days!)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0