Onsdag (trodde det var torsdag hela morgonen ;o Behöver seriöst hjälp x'D)

Som sagt, spenderade jag min morgon i tron att det var fredag imon :p
Gissa om jag blev besviken när mamma sa att det bara var onsdag idag -.-

Gick upp en timme tidigare idag för att hinna plugga lite :p Hade nämligen nationelltprov i Biologi :s Gissa hur bra det gick? ;p
Vi hade typ 2 timmars håltimme, vi skulle egentligen ha åkt hem till någon och ätit min vi köpte varsin chokladboll istället ;p
Sedan satte jag mig tamara o elin och målade lite (a) Blev otroligt nöjd ;)

Vid 3-tiden åkte jag o tamara ner till friskvågen och tränade lite.
Nu sitter jag här och väntar på att Jade ska börja vilket inte är förrens om typ en halvtimme ;p


Väldigt nöjd blev jag med mina teckningar ;) Jag vet faktiskt hur Picasso stavas men
jag vaknade tidigt idag och har varit lite allmänt borta förra veckan+denna veckan så
det är min ursäkt (a)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0