SATC 2!

Kollade ju på filmen Sex and the city 2 igår!

Den rekomenderar jag starkt!
Filmen var riktigt bra och rolig, kläderna var fantastiska och manuset var lika raskt och roligt som vanligt! Skådespelarna var lika bra som vanligt och spelar riktigt bra, de ger verkligen allt för rollerna!
Den roligaste scenen skrattade jag tills jag grät åt! (scenen där Samanthas väska går sönder :p)
Samantha: Yes, this is condoms! I have SEX!!!!
Hela biosalongen exploderade verkligen av skratt! ;p

Hade gärna sett den en gång till men det hinner jag inte och jag måste ju spara till min kamera :p Så 100 kr kan jag inte slänga ut igen! ;)



Den roligaste scenen i första filmen x'D


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0