Sliten som aldrig förr -.-

Vaknade ett par gånger inatt av massa skrik och skratt :p
Lillasyster och hennes kompisar sov här nere ;)

Idag har jag inte gjort mycket alls, köpt Ben&Jerrys :) Har gjort massa NO också så nu orkar jag knappt något mer idag :P
Kanske blir mys med Fanny o Alice sedan, ifall jag orkar ;)



Igår var det valborg!

Jag, Fanny, Linnea o Alice började med att cykla bort till Willys vid halv 8, ner till kvantum vid kanske 8 och sedan ner till kåsa där vi var kvart över 8 kanske?
Vi var svinglada för vi såg hur det sprack upp på himlen och det hade slutat regna så glada som få satte vi upp grillen och satte oss ner och tog det lugnt. 10 min senare så packar vi ihop allt igen för vi tror att det kmr börja regna :p
Så vi cyklar runt tills 10 när vi äntligen hittar en plats + Tamara o Elin kommer också :)
Vi grillade (första gången jag använder en engångsgrill så jag borde få lite cred för det :p). Ni skulle sett hur jag o Alice stod och försökte få grillarna att börja brinna x'd Hon stod med en papperstallrik och vifftade som en galning medans jag använde kanske havla tändsticksasken för att få igång den :p Tillslut gick det!
Sedan träffade vi Linneas kompisar och drog upp till staden :) Där gick vi runt en stund innan vi åkte hem :p

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0