Sovmorgon - något jag VERKLIGEN behövde!

Fast jag vaknade vid 9 ändå (a)

Har dammat klart nu så jag har verkligen förtjänat den där dumma hundralappen ;p Men det går ju till en bra sak :)

Ska inte gör någoting just nu, åker väl till skolan vid fem i halv elr nått :p
Efter skolan blir det friskvågen :) Så det är nice (y)

Jag har sjukt ont i nacken idag också :s Måste ha sträckt mig på flowingen imåndags elr något :s Sedan har jag ont i knät, Linnea kastade verkligen iväg mig x'D Så jag hamnade på mitt knä :p Det var inte få som skrattade också x'D


Shit vad brun jag var i Juli förra året :o Men två veckor i Serbien (40 gr varje dag!!!)
och före det, 2 intensiva (minst sagt!) dagar på stranden gör sitt (y)
Det fula är att mitt ansikte är helt blekt x'D Hur fasen lyckades jag med det!? x'D


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0