Ciao honeys!♥

Har nu kommit hem från farmor och farfar, en av mina favoritplatser på jorden♥

Jag älskar att vara hos min farmor och farfar, nostalgi på hög nivå! ♥

God mat som alltid, historier från alla delar av bordet och planer inför pepparkaksbak och korvgörande två veckor framåt (y) Älskar att baka och sånt tillsammans med farmor samtidigt som vi har julmusik på hög volym, myyyyyyyys (y)♥
Nu ska jag sätta mig och försöka göra klart engelskan samtidigt som jag måste göra matte, glömde av det över lovet :s sen ska jag plugga italienska och lite historia ifall jag hinner, som ni märker så har jag fullt upp idag..


Jag vill ha sommar igen♥


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0