herremingud...

Shit vad stressad panikslagen jag är just nu!

Kom hem för en halvtimme sen typ, skulle sätta mig och göra min engelska (som jag inte ens börjat på :s) och vad märker jag då? Jag har glömt engelskahelvetet i skolan! Ja, när jag känner att jag får svära vilket brukar vara när jag är arg och panikslagen så gör jag det!
Nu har det dock fixat sig, Linnea skriver allt på facebook :D Asså, vad hade alla gjort utan facebook? :o Jag fick tillochmed reda på massa saker (okej en sak :p) innan tamara och elin tack vare facebook och det har nog aldrig hänt att jag får reda på saker före dom! (y)
Så nu ska jag skriva en kick-as skrivgrej! ;)


Den här har jag tvingats till att sitta och läsa i typ två månader -.-
En av de sämsta böckerna jag läst in my life och jag
har ändå levt i 16 år..


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0