Jag överlevde...

...det första utvecklingssamtalet! :o

Jag hatar verkligen utvecklingssamtal (fast egentligen, vad är detsom är så hemskt? :p) men nu är det iaf gjort!
Nu ska jag bara orka plugga naturkunskap också... Fattar iaf nästan kretsloppen nu (y) (Okej, inte kvävets men ändå! (a))
Ikväll blir det alltså plugg med kanske en kopp varmchoklad som är så sjukt sugen på! :'o +ett nytt avsnitt av Desperate housewives (y)
Imorgon ska jag till Geeeekåååås med Fanny och Alice<3 Sjukt mysigt blir det säkert som alltid och vi ska köpa julklappar.. ;)
Första december imon, måste nästan se första avsnittet av julkalendern bara för att...

Inga roliga bilder ://



Update!: Kom på att jag imon får öppna mina chokadkalendrar! :D Säg vad ni vill om mig, man måste ha chokladkalender..


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0