Snart kommer Tamara (y)

Jag har bloggat jättedåligt de senaste dagarna, ingen aning varför men det har blivit så. Ska försöka bli bättre nu..

Men snart kommer Tamara! :D
Vi ska kolla kläder tills nästa helg, prata, gå ut och om vi hinner göra lite engelska :p
Jag läste ut engelskaboken idag! :D 60 sidor engelska på 40 min är inte dumt inte tkr jag ;) Så nu har jag en vecka på mig att skriva klart själva arbetet, ska väl inte vara omöjligt (y)
Imon ska jag börja träna historia som jag skulle gjort i veckan men som jag inte har gjort (a) får gå igenom italienskan också, måste få liiiiiite bättre än 2 poäng över G-gränsen :p


Typ ett år gammal bild ;p♥


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0