Torsdag nästan utan plugg!(!!!)

En väldigt ovanlig dag för 10SPA..

Bara lite franska som jag kommer orka med senare skulle jag tro :)
Men min dag började inte spc bra..
Läste på mitt horoskop att jag skulle få otur idag och att det skulle vända nu ikväll, och jag ramlade och jag försov mig och jag höll på... -.- Sen kom vändnigen: MVG för mig o Elin på historiaprovet! (y) Full pott tillochmed!
Trodde att min tur skulle vända helt där och att min mobil skulle ha kommit när jag kommit hem men icke sa nicke! Det enda jag hittade på köksbordet var min Veckans nu.. som inte heller är spc dålig ;)


When are you coming my love? ♥


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0