Tredje November Tvåtusentio

Var i falkenberg tidigare idag!

Vi gjorde inget spc, jag lekte med min lillkusin.
Lillkusinen: Nu har jag blåst såpbubblor!
Min moster: Jaså, var det roligt då?
Lillkusinen: Jaaa! Men jag fick såpbubblor i ögonen och i munnen, det smakade... såpbubblor.
Det tyckte jag var lite roligt :)
Nu ska jag ut med Tamara hoppas jag eftersom jag är i behov av att prata med någon nu, har typ inte sagt något vettigt på hela dagen så behöver babbla lite nu känner jag :P
Imon har jag två grejer att göra:
1. Plugga -.- att jag alltid ska skjuta upp det till sista stund!
2. städa min garderob, aldelles full med fula kläder och heeeeeelt stökig :s

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0