Det luktar rök i hela lägenheten..

Det luktar fett mkt också :o Jag var tvungen att fråga lillasyster innan ifall hon o hennes kompisar hade rökt på mitt rum x'D Men det hade domtydligen inte gjort.. hmm...

Jag ska snart till coop med Fanny o Alice, sedan ska de sova hos inatt, känns sm om jag kommer däcka rätt så tidigt ikväll för mitt huvud sprängs snart :s
Var på elgiganten, davids och onoff innan idag med pappa men hittade ingen mobil som lockade :/ Vetinte riktigt vad jag ska göra, har hittat en annan gammal mobil i förrådet så den kan jag ha ett tag ifall jag inte hittar någon :p Så kan jag spara pengar och sedan köpa en mobil som jag verkligen vill ha! Typ en iphone elr experia :)♥



Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0