:)

Nu är det verkligen höst!
Jag är verkligen sämst på det här med meter per sekund (m/s) men jag skulle gissa på att det blåser kanske 3000-4000 m/s just nu? Någon chans på jorden att jag har rätt? (a)

Nemen, jag och Fanny bakade lite muffins innan :) Fettbra blev dom faktiskt, lika bra som mina med extra mycket smör förra veckan ;) Fast jag har mått fettdåligt nu :s
Detta är vad jag har fått i mig idag:
- Tre teskedar yogurt (hur fasen stavas det!? :'o)
- Nästan en macka (en fjärdedel av en hönekaka)
- lite lasagne
- två muffins
- två glas vatten
Och så lite brukar jag inte äta, börjar faktiskt bli ganska glupsk :'o

Jag vet faktiskt inte ifall jag ska gå till skolan imon :// Nu har jag feber, ont i magen, ont i huvudet :s Och så ligger jag och svettas samtidigt som jag fryser så det vet jag inte riktigt hur jag ska tolka.. Men jag har franskaprov imon så det hade varit fettnajs ifall jag kunde palla mig bort till skolan och fått det överstökat men som jag måt nu så vet jag inte..

Jajja, nu ska jag kurra ner mig i sängen och kolla på Sunes jul, ett slags ångestdämpande medel för julen för mig ;p


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: elinberndtsson! :DDD

AHHAHAAHAHAHAHAH, det blåste 25 m/s x'ddd

HHAHAAH! <3

2010-10-22 @ 15:17:53
URL: http://elinberndtsson.blogg.se/
Postat av: rebecca :)

Hahahahah, jag sa ju att jag inte hade någon som helst koll x'D<3

2010-10-22 @ 16:41:22
URL: http://rebeccasvenssons.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0