första tandläkarbesöket utan mami!

Lite cred kan jag väl få för det? ;)
Haha, töntigt kanske somliga påstår men jag har verkligen aldrig vågat gå till tandläkaren själv :s Men det fick jag göra idag! (för Tamara räknas väl inte nu? ;p) Stolt över mig själv ;)

Before the dentist så var jag med Tamara en stund, vi åt typ bara :p En pytteliten stund efter the dentist var vi också och pluggade italienska men jag tröttnade ganska fort (a) Sedan skulle jag till Hanna o hon till Fanny, jag och Hanna skulle baka men vi kom bara halvvägs sedan kom vi på att det är mycket godare att äta upp smeten (a) Så gissa vem som har ont i magen nu..

Ligger i min säng och lyssnar på one tree hill-musik i väntan på att DESPERATE HOUSEWIVES ska börja!!! :D :D :D
Åååååh, underbara musik♥



Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0