Franskan kommer jag nog klara (y)

.... kanske? (a)

Usch vad dålig jag är på franska! Varför jag går i franska fastän att jag varje dag säger hur dålig jag är på det? För att jag vill åka till paris i trean (a) Okej, det kan kanske vara bra att kunna men de tanken kan jag ju nästan lägga ner direkt, jag försöker ju bara klara proven än så länge! :p Men om jag går till steg 5 (går nu steg 3, det är lite weird att vi har haft 4 år på oss att gå 2 steg, och har nu 3 år på oss att gå 3? :o) så blir det en resa till paris i trean with tha franska-grupp (y) Och om jag går i italienska till steg 3 (går i steg 1 nu) så blir det även resa till rom (y) Så det suger ju inte med språk om man tänker tillbaka på det efter gymnasiet ;p

Men jag är väldigt osäker på ifall jag kommer få bra på provet imon, har hört att det inte är så svårt så jag kanske får G men seriöst: vem är nöjd med ett G!? (om det inte gäller mig & matte SOM JAG FÖRRESTEN börjar greppa lite nu :) (y)) Vill ju ha MVG! ;D Fast det kan jag ju säga kiss and goodbye till redan nu, men kanske ett VG? (a)

Men nu ska jag läsa igenom franskan ett par ggr till, sedan blir det sängen (y)


Tamara & jag gör då provet imon, och det kommer gå great! (Y)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0