Grand var.. intressant!

Var på Grand igår i Falkenberg, kanske inte blev exakt som planerat men tillslut blev det bra :)

Bussresan dit till Falkenberg var helt okej, var framme på en halvtimme. Sedan spenderade vi 2 timmar utanför själva festen och det slutade med en ambulanstur till Halmstad för en kompis..
Kom in vid halv 12, dans blev det allt så det var riktigt kul :D Men jag och Tamara åkte hem vid 1 (personligt typ). Jag märkte inte hur trött jag var innan jag landade i min säng x'D

Här kommer ett par bilder från min och Tamaras fixeri :)

Förebilden! Jag och Tamara utan smink, titta noga för detta ser du aldrig
igen :'o


Efterbilden! Efter massa plattning av håret och sprejning (stod utanför
mitt hus tre ggr för att spreja det xD) så blev resultatet såhär :)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0