Halv åtta hos my by Mattias!

Mattias: Det här spettet med räkorna var lite bränt (nu trodde jag att han skulle klaga på det) i ändarna och det tkr jag är fint.
Typ världens längsta paus.. och SEN knäcker sig
Fredrik: Va?
Mattias: Ja men jag tycker det, när man har grillat ett sånt spett som är i trä så tycker jag det är fint att det har brunnit lite...
Nu knäcker sig båda och jag bara sitter och skriker i soffan!
Fredrik: Asså vad menar du?
Mattias: Vadå vad menar du, jag menar precis det jag sa!

Och sen Birgitta och Bo..
Bo: ..och det låg i ett rosa salladsblad..
Birgitta: Nej! Vinrött!

Mattias: Mina favorit var då den egenstoppad kåven.. korven!
Fredrik börjar asflabba!
Fredrik: Måste du säga med så här jättemkt dialekt!

Haha, bara för att jag inte orkar plugga..

Bild printscreanad från tv4play.se


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0