Madröm ? :o

Usch asså vilken film vi såg igår! :o

Jag Fanny Alice och Sophia åkte ner till hemmakväll för att hyta film, där nere fick vi en impulsgrej och sa "Hallå? Varför går vi inte på Saw?" Så vi skyndade oss ner till bion, för den började om en kvart och vi hade ingen aning ifall det fanns lediga platser.
Jag och Alice ställde oss och pratade med ett par kompisar som redan hade sett den, gissa om jag blev uppskrämd och nervös! :s Men när Fanny och Sophia kom ut igen så bestämde vi oss för att hyra film istället vilket jag ångrar riktigt nu! :s
Vi hyrde Halloween och American Virgin!
Halloween
var riktigt äcklig! :o Usch asså!! Fast jag såg faktiskt alla ggr han mördade någon (okej, nej, för första gången såg den lilla pojken han dödade jätteäcklig så då fick jag kvälviningar så jag gömde mig bakom en kudde då (a))
Föreställ dig hur jag sitter i en fotölj med en kudde framför ansiktet, Alice och Fanny sitter under en filt medans Fanny sjunger himla julsånger och Sophia sitter och berättar vad som händer, ibland sprang Fanny därifrån också, så såg det ut när vi skulle se skräckfilm :p

Sedan kollade vi iaf på American Virgin, den var faktisktt ganska bra! Shit vad gullig Chuck var, shit asså! Han sa så gulliga saker och var bara allmänt gullig mot Priscilla (okej kanske inte i början :p)


Förstår ni paniken eller!? Alla tre (Fanny var uppe då :p) bara skrek
när vi trodde att han var död, så kommer han upp från
nowhere och drar ut henne genom bilfönstret! :s


Vem är hon som ligger ner? :o Det
fattade jag aldrig xd


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0