naturkunskapen måste göras..

kom nyss hem från Falkenberg, blev 2 olika färger av slingor idag ;)

Nu måste jag snart göra naturkunskapen! :'O
I skolan idag så hade vi bara 3 lektioner vilket i like ;) Elin blev Christina, Tamara blev Meredith och jag blev Izzie enligt Ponuts och David :P
Efter skolan åkte jag o Tamara först till Almers för att lämna någon himla mössa, sedan bort till coop för att köpa det jag har längtat efter i 3 dagar (Elin vet nog vad det är :p): Katkus/Lime-sorbet! :D:D:D Så sjukt god är den! :D
Sedán åkte vi hem till mig och satte oss för att göra naturkunkapen, kom faktiskt en bit :) Vid halv 4 åkte jag med lillasyster och mami till falkenberg och klippte mig :)



Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0