Tamara ♥ Rebecca


Så här charmig vart man när vi skulle ut och köpa naturgodis :) obs! Ignorera
min fett feta och vita arm -.-


Mycket villiga att vara med på kort ;)
Ofta jag inte ser lite brun ut!? :D


Sen kom lillasyster och tvingades till att vara med på bild!


FÖRLÅT JENNY MEN JAG VAR TVUNGEN! xD
Lillasyster skulle rida på min rygg men så tog hon mig på halsen (och jag är nog
världens mest kittliga person) så det gick som det gick.. (a)


Das Sisters (y)


Lika... ehm... snygga båda två! ;D

SEN BAR DET UT! :D


Fy vad söt med fina bruna ögon! :D

Och jag med blåa ögon :p




Mm, charmigt ?


Mina ooooootroooooligt goda naturgodisar! :D

Tamara tyckte det var roligt att hon lyckades att få
bilderna till att bli röda! ;P



Nu ska jag gå och äta hönekaka :)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0