torsdag

Samhällskunskapsprovet gick åt..

Ja, det gick alltså inte bra..
Blir kanske inte direkt omprov på det (som det antagligen blir på matten :o) men något större betyg blir det nog inte :s Får nog säga samma sak som till Tamara igår via Facebook: Blir nog IV så länge jag orkar eller att hoppa av gymnasiet direkt och jobba på torggrillen i resten av mitt liv.. Nja kanske inte men jag njuter inte av dessa dåliga betygen jag kommer att få :s

Jaja, gnälla ska jag inte göra nu :)
Kom hem vid tre-tiden, gjorde verkligen ingeting! Kände verkligen att jag behövde känna mig lite fri från skolarbete, måste göra nk och franska i helgen -.-
Sedan gick jag ut med Tamara vid halvfem-tiden någon gång där, bort till willys där dom sålde glass för 10 kr!! :o Asså, jag och Tamara kan äta glass varsomhelst och närsomhelst (vi åt faktiskt vår första mjukglass tsm i år i mars så SLÅ DEN NI! :D) Sen gick vi till våran gunga och la oss där :) Före det skulle jag lära mig att skjutsa -.- jag har verkligen inget balanssinne när det gäller att skjutsa på cykeln och det slutade med att Tamara typ slog i knät och jag körde in i en stolpe..

Senare på kvällen bakade jag dom godaste muffinsen jag någonsin gjort! Fanny tyckte också jättemkt om dom! Och det är ganska mkt cred asså ;) Var med Fanny också, mysigt som alltid :)<3


Detta är min absoluta favoritbild asså!
Du är min bästaste bästis :)<3

Usch vilket bra humör jag blev på nu! ;D


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: fanny

OCH DU MIN! ÄLSKAR DIG FRÅN TOPP TILL TÅ ÄLSKLING< 3333 btw på torsdag blir det baka muffins asså ;D<333333333333333333333333333333333

2010-10-20 @ 15:00:49

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0