usch vad jag är tråkig.

Jag har ingen egen stil whatsoever!

Jag önskar verkligen att jag hade det, jag älskar kläder och tycker det är jätterolig att shoppa men nu den senaste tiden har jag inte haft en aning om vad jag tycker om (okej det var inte sant så det stryker vi för jag vet exakt vad jag tycker om och inte tycker om) men jag har ingen aning om vilken stil jag har!
Jag önskar att jag vågade lite mer med mina kläder och mitt hår, men det gör jag verkligen inte! Att färga mitt hår lite olikt från vad jag brukar göra var ett stort steg för mig, även om det inte syns!
Jag önskar jag vågade sticka ut mer, som Elin Blom i Idol nivet.. Men det gör jag inte ://
Jag är nog tjejen med den mest tråkiga garderoben i hela sverige världen universum, den är full av kläder som jag har använt någon gång men sedan tröttnat på...


The girl with no imagination..<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: elin amour [en störd jävel]

Du kan adda min msn om du vill?

2010-10-24 @ 19:54:46
URL: http://onefabulous.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0