Justin Bieber on Ellen

Sitter och kollar på Ellen som jag tycker om ganska mkt faktiskt :) Kan sitta och skratta åt det programet i år x'D

Anyway,
nu är Justin Bieber där som jag inte tycker är jättebra men han är ju inte dålig heller. Men det är helt sjukt, han är ganska spc: han sjunger precis lika bra live som på sina skivor vilket absolut inte är vanligt (a)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: bie

hej jag ska på en justin biber konsert i april han är ganska bra tycker jag också men miley cyrus är bättre älskar din blogg den konserten är långt upp i danmark MVH bie

2010-12-06 @ 18:16:48
Postat av: Jossie

Hejjj jag älskar justin är bäs.

Bra om honom......... Han är snygg!!! Han sjunger fett bra.

Erkänn han är bäst!!!

2011-10-03 @ 21:26:51
Postat av: Jossie

Oj då jag skrev fel ibland.

Jag älskar justin. Justin är bäst.

Det var det jag skrev fel.

:)

2011-10-03 @ 21:30:20
Postat av: Jossie

Hejjj igen!!!

Kan du lägga ut mer om justin bieber!!!

I love him.

2011-10-03 @ 21:38:45

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0