Mina köp i höst/vinter -10

Tjötar på om vad jag ska köpa i vinter men nu har jag ångrat mig och måste skriva ner det för att minnas (a)

Eftersom jag kom på att jag ska köpa så saaataaaans mycket så får jag köpa lite billigare (a)
Ugg's - Shepards
Jag har ett par höga, lite nougatfärgade sen förra året men dom
har jag trampat ner konstigt (förstör typ alltid min skor
på det sättet :p) så iår blir det ett par nya, mörkbruna låga :)

Odd Molly - Någon annan (a)
Ingen tjock och fet som förra året, en söt fin ganska tajt och kort
blir det nog (y)

Sedan blir det också..

Nya jeans
Har ingen aning om vilka, inget spc märkte tror jag men
jag är i stort behov av jeans! Som sagt (och jag fortsätter att
tjöta :p) så har jag bara jeanstights just nu så jag är alltså
i megapegasuperduper-stort jeansbehov!

Mobil -.-
En ful liten billig skit får det bli, men den ska bara hålla i
fyyyyyra korta månader :D

Mössa och Vantar
Vet inte riktigt vilken färg, blåa kanske? :D Nej men
jag får se efter jag har köpt jacka :)

Tröjor/Linnen
Har problem med kläder nu för tiden -.- Jag HATAR verkligen
mina kläder, in i lillasysters rum varje morgon och rotar fram något :p


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0