naturkunskapsprov = CHECK

Jobbigaste naturkunskapsprovet jag gjort i hela mitt liv =
Har jag berättat att jag är FETT dålig på No och naturkunskap och allt det där? Ja det har jag nog.. Hade prov i det idag, atomer typ rymden och energi :s Gissa vem som var sämst i klassen? Inte svårt att räkna ut att det antagligen var jag. Gissa vad jag skrev på frågan: Vad är ytspänning? Mitt svar: Ytspänning har något att göra med syreatomer, väteatomer och joner! Jag vet, mitt mvg är räddat!

Jag har inte bloggat spc mycket nu dom senaste dagarna, detta beror delvist på att jag har varit tvungen att plugga massa nk -.- sedan har jag mått ganska dåligt, jag har haft ont i huvudet och har varit jättetrött varje dag nu efter skolan, antagligen är det för jag har verkligen stressat upp mig inför skolan så får lugna ner mig lite :p Blir inte att skaffa gymkort än, får bli lite senare i höst :) Blir lite lull-och-lill-träning hemma istället :p

Ikväll ska jag vara med Fanny, vet inte riktigt vad vi ska göra men ska nog tvinga henne att kolla på idol, OLLE ÄR JU MED IDAG! :D


Problaby the most beautiful and charming girl in history ;) aa, eller inte (a)


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0