tisdag

Allvarligt talat så är det något fel på mig :p jag skrev, seriöst, torsdag i rubrik-grejen först x'D jag kan verkligen inte hålla reda på dagarna just nu :s

är trött på alla läxor jag har, och kan inte sluta än :s blir väl att plugga i någon timme till, äta något fort, sedan plugga tills idol börjar :)
Idag i skolan hände inte spc mycket, vi fick reda på lite information inför nollningen på fredag och satan vad jag är nervös! :o sedan hände inte så mycket, vi slutade tjugo i fyra idag vilket är segt men kom inte hem förrens fem i halv fem för att Tamara och Elin tvunget skulle vara kvar i skolan i en halvtimme till helt utan anledning -.- Men jag ville inte cykla hem själv (a)

Nu sitter jag här och är glad för att jag har gjort mina fem tal i matte-läxan och att jag nu är på det andra kapitlet :D
Jag har också kommit på att min webcam suger fett mycket och att jag får lite halvt damp på den.. -.-


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0