Zlatan est mignon et le meilleur<3

Bara så ni vet asså så är han den sötaste och bästaste!

2 mål blev ändå så det är najs (y) Jag och min pappa satt nu ikväll före matchen;
Jag: Asså pappa, ifall San Marino vinner ikväll så utvandrar jag!
Pappa: Jag med. Oj, vad vi ska vandra ut!
Haha min pappa är jätterolig x'D Haha, man måste nästan ha varit där (a)


Zlatan est terriblement mignon et il a le plus beau sourire <3

Nu sitter jag och kollar på film, Miss Secret Agent, snart måste jag sova (a) Mådde sjukt dåligt i skolan idag men jag hade inte ätit något på hela dagen förutom en bit baguette från Tamara :) Så gissa vem som ska äta frukost imon!? :'o

Ps! Gissa vem som gjorde klart nästan alla läxorna idag?


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0