Gårdagens fest

Okej, nu ska jag allt ta mig i kragen och skriva så att tangentbordet döööör!

Det började med att jag och Tamara började göra oss iordning hos mig, sedan gick vi till Sofi där vi gjorde oss klara och lite sånt...
Vi kom ner till Lisa vid halv nio typ, och där stannade vi till halv tre.. Orkar verkligen inte berätta allt som hände, bilderna får tala för sig själva!
Vi gick till Sofi igen och fick då sällskap av två små pojkar till, somnade vid fem skulle jag tro..
Kan inte säga att jag mår superbra idag, men helt okej!







Misslyckat hoppkort..


Fina hoppkort!







Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: Alexis

Haha de är svårt de där med hoppkort :P

2011-04-02 @ 15:35:11
URL: http://ekkis.se

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0