20110212

Tre shoppingställen idag - kängsmässan, freeport & staden.. Men ändå så hittade jag ingeting!

Elr jo, en almanacka (min är dålig) och lite pennor (me and tamara are doing our calanders niiiiiice!) men inga kläder eller skor eller nått.. Skulle köpt ett par skor som påminner om dom Acne-skorna jag visade igår (som alla har gått runt med här hemma i vinter btw) men dom kändes så stora och konstiga på mina fötter :s Icke bra icke...

Nu ska jag sätta mig och plugga lite, skriva in alla grejer i min nya almanacka och plugga matte&naturkunskap och sedan göra klart min franska.. Men jag gör det lite lättare till Gossip girl kanske? :)


USCH vad snygga!


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0