".. and I told you I was pretty"

HAHAHA, Elin kan verkligen sina låtar asså ;)

Skoldagen gick relativ långsam, men ändå snabbt (a) Inget spc hände tror jag..? Fast visste ni att i augusti så kommer det en lag så att man bryter mot lagen om man har mobilen med på lektioner? Vår lärare tog mig och Elin på bar gärning asså... Asså Elin, DIN MIN! x'D Den filmen måste nästan ut på facebook..

Kom på att jag är riktigt dålig på pingis också... Helt plötsligt hade jag och Elin publik, väldigt spännande match måste dom ha tyckt att det var..

Har jag sagt att jag verkligen äger på att prata boråsiska, har en väldigt bra lärare men jag är ju en naturaltalant..? "Du din lila häst, du är sämst fest så du ska nu!"

Väntar på ett sms från Fanny som tydligen har bestämt sig för att strejka från mina sms elr vadå!?

Bjuder på några övernaturligtvackra bilder från igår..

Vad är en cykeltur på kvällen med mig och Fanny utan att åtminstonde en av oss
ramlar med cykeln? It just wouldn't be right..
Fannys fall


Inte alltid lätt att ta sig upp...


När jag då skulle försöka rädda Fannys liv så lyckades en gren fastna i min cykel -.-


Det är bra att duvet hur man använder min mobil Fanny...


När jag sen skulle gå ner för den svinhala stigen så ramlade jag, inte en gång utan
två ggr!

Skitful och röd i ansiktet, jag vet.. x'd


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0