Facebook

Hittar verkligen alltid massa roliga citat och grupper och gill-grejer på facebook! Och typ allt stämmer alltid!

Alla vi som vänder på kudden för att få den kalla sidan.

Den där ninjakänslan du får varje gång någon kastar ett sudd till dig och du fångar det mellan dina fingrar (okej, ninja var kanske att ta i men det känns awesome!)

*mobilen ringer* ALLA HÅLLER KÄFTEN! *svarar* Hej mamma!

Känslan man får när en lektion är inställd.

Alla vi som hatar när man har suttit och målat naglarna så tar man i något så att det blir kladdigt.

Jag låg i min säng igår och tittade på himlen och dom fina stjärnorna och tänkte.. vart är mitt tak?

Okej, du är 10 år och har fan allt! En iPod, en iPhone och facebook! När jag var 10 år hade jag en tamagotchi...

Vi som ALLTID får skulden fast att det var vårat syskon som gjorde det.

Det bästa som finns på morgonen är att somna om..

Vi som får panik när inte stopp-knapparna på bussen funkar!

Vi som går till kylskåpet när vi inte har något att göra.

"Mamma, stäng dörren.... HELT!"

Jag har väldigt mycket tur. Varje gång jag går in på en sida är jag deras 999.999 besökare och har chans att vinna något!

Vi som skrattar åt allt och alla när vi är trötta.

"Aha NU fattar jag! Elr vänta, va?"

Alla vi som tror att personerna i skräckfilmerna verkligen kan höra dig och kommer att lyda.

Vi som väntar på ett sms och sedan upptäcker att vi glömt trycka skicka..

Vi som håller upp mobilen i luften för att få bättre täckning.

Blicken från mamma, när man tappar mobilen i golvet.

Vart tar alla hårnålar vägen egentligen!?

Tystnaden som uppstår när läraren sätter sig brevid i matsalen...

När man nästan somnat och halvdrömmer att man faller eller snubblar och man får värsta rycket i hela kroppen!

vi som säger "va?" varje gång någon säger någonting fast man egentligen hörde vad dom sa..

Alla vi som tar den tredje eller fjärde skivan bröd i påsen för att inte få en där kanten är avrundad...


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0