It's okey to be angry and never let go

How's your life?
What's it like there?
Is it all what you want it to be?
Does it hurt when you think about me?
And how broken my heart is

Får damp på mina hemska ögonfransar! Dom på högra ögat är helt okej, ganska jämna men dom på vänster Jag har suttit i tjugo min för att få bara dom att bli bra! Dom är jätteojämna, kletar ihop sig och gör bara inte som jag vill...
Aja, ska till falkenberg och träffa mormor&morfar och mina kusiner. Kolla skor till lillasyster och berlock till mig :)

Det är fint väder, inte lika klarblått på himlen idag som igår men det funkar, solen skiner ju iaf!

Tänk att vakna upp till sånt här väder varje dag

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0