.. och paniken stiger..

Finns det något värre än att cykla hem helt själv, i det svartaste svartet mitt i februari?
Nej jag tror verkligen inte det.

Trodde att jag hade klarat mig från att träffa någon läskig våldtäcksman elr nått sånt hela vägen hem från Alice... så ser jag två människor stå precis utanför mitt område.. Paniken stiger och tankarna susar omkring i huvudet;
"Ska jag ta upp mobilen och låtsas prata med någon?"
"Ska jag allvarligt ringa någon som får lugna mig?"
"Ska jag ta en annan väg?" (vilket jag fort kom på att det var omöjligt)
Som tur var så var en av killarna en jag kände så jag lugnade mig lite.. Var bara tvungen att skriva av mig detta då jag fortfarande är lite rädd (a)

Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0