sjöarmossen & bildbomb

Sjörmossen (skriskorbana) imorse..
Slänger in en bildbomd från denna och förra veckan också!

Om Elin ska va med på kort, vrf inte mina fingrar för? :s


Detta satt jag o Tamara och skrattade åt på en historialektion x'd
ganska roligt, vi kollade på den exakt samtidigt!


Såhär tjock kan jag lyckas se ut på kort.. -.-


ÄLSKAR DENNA BILDEN!
ÄNTLIGEN blev det dags för mockatårtan! :D




Sötisarna hos Fanny i lördags<3


Ofta inte min bakelse blev sjukt snygg!? :o Topp tre blev den iaf i tävlingen.. ;)
Fast jag o Tamara, som också kom topp tre hade faktiskt inte en chans mot Sophias
:p


Tamaras blev faktiskt också ganska fin ;)


HAHAHAHAH!
Elins blev bara liiiiiiite sne ;p men annars RIKTIGT fin! ;)




SA JU ATT DET VAR 8, TAMARA!
Jag o Tamara ÄGER på det där Bloons-spelet, vi kom upp till att ha råd med 8
Supermonkeys!


Jenny på Gekås!
Min smarta lillasyster trodde att brödkorgen var en mössa -.- Hon har inte mina
smart-gener i sig iaf..!


Idag på sjöarmossen!
Ramlade en gång bara då Tamara drog ner mig.. ;p



Mina goa pastasallad! :D :D :D


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0