Yummi!


Bara för att Marcus Schenkenberg var är snygg!

Blev att stanna hemma idag igen, feber har jag och mår så illa att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Men får trotsa detta och sätta mig och plugga naturkunskap och franska sen.. :s får se ifall vi fick sh-läxa också..
Drömde världens hemskaste dröm förövrigt!
Fanny, nivet min bästa kompisar, var
assur på mig så hon hade gått runt till alla (asså verkligen alla!) och sagt att jag hade haft sex med en viss person.. Snacka om att vakna med ett ryck! Jag hatar när falska rykten sprids och när Fanny är sur på mig x'd♥

Detta ska göras idag;
• försöka bli frisk tills imon
• plugga naturkunskap & franska
• kolla på ny cam
• beställa box (? har inte bestämt mig än..)
• sova..


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0