190111

Jag känner riktigt hur hungern river i min stackars mage :(

Ska gå ner och göra en liten toast och en god sallad till mig tror jag ;) Typ det enda jag äter hemma nu för tiden.
Innan idag gjorde jag paj, kollade på nån film med lillasyster och papi och sen ska jag plugga; naturkunskapsprov (MÅSTEMÅSTEMÅÅÅÅÅÅÅSTE få G på detta provet men känner mig ganska förberedd) & samhällskunskapsprov! :s

((Hoppas verkligen jag inte är så tjock som jag ser ut där! :o))
Rolig historialektion, jag o Tamara livade upp det hela med målning
på min hand och fototagning ;)



Usch vad äcklig det ser ut men prickarna xD Fast det såg
ännu äckligare ut med bara rosa prickar så tamara målade
dit flermed alla andra färger ;))<3


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0