CV-skrivande & kurr i magen

Är det bara jag som stör sig på människor som loggar in och ut hela tiden på msn?

Sitter och försöker klämma mig ut något käckt smart att skriva på mitt CV. Fruktansvärt svårt är det kom jag på innan fick hjälp med punkter av tamara vilket var fyjäklans tur asså, annars hade jag varit helt vilse nu.. 8-o
Får nog låta mamma läsa det innan jag skriver ut massa kopior, tänk så har jag skrivit helt konstigt någonstans, stavat fel? :o

Kurrar i magen gör det också, åt inget i skolan innan idag och ingen frukost (ingen frukostmänniska, hatar att äta på morgonen..) så kanske måste trycka mig i något litet sen..?


Förlåt för mitt oplattade hår och för att mina
cam suger..


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥
Postat av: maja! :)

ojj :s jag skrev till fel person! haha, det är nog jag som är ute och cyklar! x)) tack, dsm (:

2011-01-24 @ 15:06:42
URL: http://miisaksson.blogg.se/

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0