Sista januari

Sitter och väntar på ingeting, försöker komma på något jag kan göra som toppar att plugga så jag slipper det just nu (a)

Kollar också hårfärg, klockan 6 ska jag klippa mig så det är lite halvt panikbrådis just nu (a) Vet inte ifall jag vågar färga det annorlunda, brukar ju lägga ut ljusblonda slingor och förra gången slängde jag också i ett par lite mörkare så det skulle se lite naturligare ut men det kan jag ju inte säga att vi lyckades med.. Men hittade en annan bild igår så ska kolla vad moster säger om det :)

RIKTIGT SNYGGT!


Eller ska jag våga? :s


Kom på att det är i min blogg som jag slänger ur mig alla mina oroligheter om mitt hår.. (a) Aja, bättre än att jag tjatar om det i "verkligheten" :p


Vad har du på hjärtat, söt? :)♥

Give me a kommentar (a)♥

Namn:
Skriver du ofta? (a)br />
E-postadress: (publiceras ej)

Har du också blogg?

Skriv här!:

Trackback
RSS 2.0